O Jari-Matti Latvala, ο αγωνιστικός διευθυντής της πρωταθλήτριας Toyota Gazoo Racing ήταν ο νικητής της κατηγορίας Classic. Κατενθουσιασμένος ήταν ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera, ο οποίος οδηγούσε μια κίτρινη Toyota Celica ST 185 του 1991 από την προσωπική συλλογή του Latvala.
«Μου είπαν πως το Rallylegend είναι ένα άκρως όμορφο και ψυχαγωγικό event. Και τώρα μπορώ να σας πως πόσο όμορφο και ψυχαγωγικό είναι. Όπως ακριβώς το φαντάστηκα. Η ατμόσφαιρα, ο εξαιρετικός κόσμος, τα αυτοκίνητα, το πάθος για ράλι… δεν έχω πάει ποτέ ξανά σε παρόμοια διοργάνωση» δήλωσε
Ο νεαρός πρωταθλητής είχε και την ευκαιρία να συναντήσει τους θρύλους του θεσμού Juha Kankkunen και Miki Biasion. Ο Latvalla με το συνοδηγό του Janne Ferm και την Toyota Celica ST 165 κατάφερε να κρατήσει πίσω του τους «Zippo» / Denis Piceno (Subaru Impreza 1996) και τους Simone Romagna / Cristina Caldart με μια Lancia Delta Integrale του1990. Ο Marco Bianchini ήταν τέταρτος, και πρώτος ανάμεσα στους τοπικούς οδηγούς του San Marino με μια Lancia Delta 16V του 1988. Πίσω του οι Rui Madeira / Silva (Subaru Impreza) και Gustavo Trelles / Del Buono (Subaru Legacy).
Στην κατηγορία Historic οι Simone Brusori και Enzo Zafferani με μια Porsche 911 RS του 1981 επανέλαβαν την περσινή τους επιτυχία τερματίζοντας με μια μεγάλη διαφορά από το δεύτερο. Δεύτεροι οι Γάλλοι Valliccioni-Raffaelli που οδήγησαν μια BMW M3 του 1986 και τρίτοι οι Alessandro Bonafè και Pontini με μια Porsche 911 SC του 1981. Τέταρτοι τερμάτισαν οι Loris Baldacci και Stefano Magnani από το San Marino με ένα Ford Escort RS του 1980.
Στην κατηγορία WRC, οι Luca Pedersoli και Anna Tomasi άρπαξαν την πρωτοπορία στην πρώτη ειδική του αγώνα με το Citroen DS3 του 2011 και άνοιγαν συνεχώς απόσταση από το Ford Fiesta WRC Plus του 2017 με τους Ελβετούς «Il Valli» και Cirillo, ενώ το άλλο Ελβετικό πλήρωμα Puricelli-Medici (επίσης Citroen DS3 του 2011) κράτησαν την τρίτη θέση μέχρι τον τερματισμό. Στην κατηγορία Heritage, κυρίαρχοι από αρχή μέχρι τέλους ήταν επίσης οι Mauro Argenti-Roberta Amorosa (Porsche 911 S του 1969). Δεύτεροι τερμάτισαν οι Dino Fabbrica και Massimo Leonardi, με ένα Porsche 911 3000 του 1974. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Nicelli και Cassinelli με ένα Opel Kadett GTE του 1977.
Ολοκλήρωση για το Rally Legend 2022 ήταν και η συμμετοχή την τελευταία μέρα μιας ομάδας θρύλων του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. Εκτός από τον πατέρα και υιό Rovanpera, έτρεξαν και οι Markku Alen και Miki Biasion, με δυο Lancia 037 στα χρώματα της Martini ενώ μια Lancia οδήγησε και ο αναβάτης του MotoGP Andrea Dovizioso. Μαζί και ο θρυλικός Jimmy McRae με ένα Subaru που οδήγησε ο αείμνηστος Colin, ο Tonino Tognana με ένα Ferrari 308 GTB, ο νικητής του Ράλι Κύπρος Tony Fassina με μια Lancia Stratos και πάρα πολλοί άλλοι.