Νίκη για τη DS στην πρέμιέρα της Formula E

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερο ντεμπούτο για το νέο DS E-TENSE FE21, καθώς ο Jean-Éric Vergne το έφερε στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου στον 1ο του αγώνα στη Ρώμη!

Formula E 2020-2021: Diriyah ePrix IIΉταν ένα πολύ ανταγωνιστικό E-Prix στο ανανεωμένο και λίγο πιο μεγάλο circuit της Ρώμης, που πλέον τώρα είναι 3.385 μέτρα, το οποίο στην πορεία έγινε ακόμα πιο απαιτητικό για τους οδηγούς, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνισή της και έδωσε έναν αυξημένο βαθμό δυσκολίας σε όλη την αγωνιστική δράση.

Formula E 2020-2021: Diriyah ePrix IIΝωρίτερα το πρωί, στα δοκιμαστικά, ο Jean-Éric χτυπήθηκε στο πίσω μέρος από ένα άλλο αυτοκίνητο χάνοντας ολόκληρο το FP2 λόγω της ζημιάς που υπέστη το μονοθέσιό του. Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά στην επισκευή του μονοθέσιου, επιτρέποντας στον Γάλλο να πραγματοποιήσει ένα session χωρίς προβλήματα και να κάνει πολύ καλή εμφάνιση και στη διαδικασία της Super Pole, όπου εξασφάλισε την 5η θέση στη γραμμή της εκκίνησης για την έναρξη του αγώνα. Ο Da Costa είχε ακόμα πιο δύσκολο έργο, καθώς εκκίνησε τον αγώνα από την 18η θέση μετά από μια δική του ατυχία.

Formula E 2020-2021: Rome ePrix IΟ αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς η βροχή δεν επέτρεπε κάτι διαφορετικό, αλλά ο Vergne αποδείχτηκε κυρίαρχος, παραμένοντας πάντα μέσα στο Top 5. Με σύνεση και χρησιμοποιώντας τα ATTACK MODES για να κερδίσει θέσεις κάνοντας αριστοτεχνικές προσπεράσεις και να δει πρώτος την καρό σημαία και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με τον JEV να υπογράφει τη 10η νίκη του στη Formula Ε και τη 13η για την DS Automobiles, ολοκληρώθηκε το συγκεκριμένο σκέλος του αγώνα. Ο António Félix Da Costa ανάκαμψε εξαιρετικά κερδίζοντας θέσεις μέχρι την P10, αλλά αφού χρησιμοποίησε το FANBOOST του για μια εξαιρετική προσπέραση, είχε ένα σκασμένο ελαστικό που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

FORMULA E DS E-Prix RomeO νικητής του αγώνα δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας λόγω της βροχής. Αυτό σήμαινε πως σε όλη τη διάρκεια του αγώνα φλερτάραμε με τους τοίχους, αλλά καταφέραμε να επιβιώσουμε μέχρι το τέλος! Είχα μια μεγάλη μάχη με τον Lucas [Di Grassi] και λυπήθηκα που είχε πρόβλημα στο τέλος, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Είναι ξεκάθαρα πολύ όμορφο το ότι κερδίσαμε τον 1ο αγώνα με ένα νέο αυτοκίνητο. Είναι πάντα δύσκολο να περιγράψεις το συναίσθημα, αλλά αποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο και αυτό λέει πολλά για την καταπληκτική δουλειά που έχει κάνει όλη η ομάδα της DS Automobiles”.TOP 10 10 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.