Formula E: Έτοιμη η Audi για 6 αγώνες σε 9 μέρες

Audi Formula E

Testfahrten Formel E, LausitzringH επανεκκίνηση της σεζόν της Φόρμουλα Ε είναι γεμάτη προκλήσεις για την Audi Sport ABT Schaeffler. Εννέα ημέρες, έξι αγώνες, τρεις διαφορετικές διατάξεις πίστας, ένας νέος οδηγός στην ομάδα… και αυτά είναι μόνο η αρχή. Η γερμανική ομάδα έχει μεγάλους στόχους για τον εντός έδρας γύρο και είναι αποφασισμένη να αγωνιστεί για τα τρόπαια και τους τίτλους φέτος.

Μετά από ένα διάλειμμα πέραν των πέντε μηνών, η Φόρμουλα Ε επιστρέφει. Πολλά θα είναι διαφορετικά όταν οι 24 οδηγοί από όλο τον κόσμο συναντηθούν στο Βερολίνο για την έκτη σεζόν, η οποία ξεκινά την επόμενη εβδομάδα: Πρέπει να τηρηθεί μια αυστηρή έννοια υγιεινής, ο αριθμός των μελών της ομάδας έχει μειωθεί σημαντικά ενώ οι αγώνες εννοείται πως θα διεξαχθούν χωρίς οπαδούς Δεν επιτρέπεται ούτε χορηγός στο διάδρομο του πρώην αεροδρομίου Tempelhof στα νότια της γερμανικής πρωτεύουσας, οι συνεντεύξεις τύπου θα πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως και η τελετή στο βάθρο μειώνεται στο ελάχιστο.

Formula E, Marrakesh E-Prix 2020Όσον αφορά τους αγώνες, οι εννέα μέρες στο Βερολίνο είναι γεμάτες δράση: Μέγιστο 180 πόντοι – συμπεριλαμβανομένων εκείνων για τον ταχύτερο χρόνο στον προκριματικό, την pole position και τον ταχύτερο γύρο αγώνα – μπορεί να σημειωθεί από οποιονδήποτε από τους 24 οδηγούς. Με μόλις 38 πόντους που χωρίζουν τον πρώτο οδηγό από τον δέκατο, είναι σαφές ότι το πρωτάθλημα είναι ακόμα εντελώς ανοιχτό. «Είμαι πολύ σίγουρος ότι στο τέλος, οι τελικές θέσεις του πρωταθλήματος θα φαίνονται εντελώς διαφορετικές από αυτές που ισχύουν τώρα», λέει ο επικεφαλής της ομάδας Allan McNish. «Αυτό το πακέτο έξι αγώνων στο Βερολίνο μου θυμίζει λίγο μια επανεκκίνηση μετά από μια περίοδο διακοπής για το φινάλε της σεζόν.»

Ως πρόσθετη πρόκληση, το πρωτάθλημα θα παρουσιάσει τρεις διαφορετικές χαράξεις της πίστας στο Βερολίνο, που θα τρέξουν διπλά: Η γνωστή χάραξη των τελευταίων ετών θα χρησιμοποιηθεί μόνο στις 8 και 9 Αυγούστου. Για τους πρώτους γύρους στις 5 και 6 Αυγούστου, αυτή η διάταξη θα αντιστραφεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, και για τους τελικούς αγώνες στις 12 και 13 Αυγούστου, η χάραξη θα επανασχεδιαστεί πλήρως.

Ο Lucas di Grassi δηλώνει εν όψει της επανεκκίνησης. «Το διάλειμμα είχε επίσης κάποιες θετικές πτυχές, γιατί είχα πολύ χρόνο με τον γιο μου και την οικογένειά μου. Έκανα επίσης πολλά αθλήματα, είχα υγιεινή διατροφή και πέρασα πολλές μέρες με τα δεδομένα των πρώτων γύρων της σεζόν – αλλά σε κάποιο σημείο, είμασταν έτοιμοι να τρέξουμε ξανά. Ευτυχώς ξεκινάμε πάλι, για να μπορέσω να κυνηγήσω τον τίτλο».

Testfahrten Formel E, LausitzringΤο Βερολίνο ήταν πάντα καλός προορισμός για τον πιο επιτυχημένο οδηγό του θεσμού με 31 βάθρα: ο Di Grassi έχει ανέβει στο βάθρο στην πρωτεύουσα της Γερμανίας πέντε φορές μέχρι τώρα – συχνότερα από οποιονδήποτε άλλο οδηγό – και κέρδισε πέρυσι. «Είχαμε πολλές γλυκές στιγμές στο Βερολίνο πριν. Ακόμα κι έτσι, τα πράγματα είναι διαφορετικά τώρα: νέες χαράξεις, χωρίς κόσμο και επισκέπτες, πολλοί αγώνες μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα – το ερώτημα ποιος θα αντιμετωπίσει καλύτερα αυτό θα είναι επίσης κρίσιμο» λέει ο di Grassi.

Μαζί τους όμως είναι και ο θρύλος των Porsche Cup και οδηγός DTM, René Rast, που θα τρέξει για πρώτο φορά στον θεσμό. «Είναι δύσκολο να εκφράσω προσδοκίες για το ντεμπούτο μου με την Audi, αλλά ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: Θα ήθελα να φτάσω στο Βερολίνο απόλυτα προετοιμασμένος και να αποδώσω τα μέγιστα για ένα καλό αποτέλεσμα» δήλωσε Rast.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.