F1: Τέλος στην εξέλιξη των κινητήρων στο τέλος του 2021

Μετά από πολύωρο συμβούλιο της κομισιόν της F1 την Πέμπτη, η πρώτη ανακοίνωση που βλέπει το φως της μέρας σίγουρα θα χαροποιήσει ιδιαίτερα τις Red Bull και Alpha Tauri, μιας και τα μέλη, ομόφωνα αποφάσισαν την σταθεροποίηση των κινητήρων, ως έχουν, και την στάση στην εξέλιξη τους μετά από το τέλος του 2021.

max-verstappen-and-the-red-bull-racing-team-in-abu-dhabiΠρέπει να σημειωθεί πως οι Κόκκινοι Ταύροι ήταν οι «σημαιοφόροι» αυτής της προσπάθειας από πέρυσι, μετά που ανακοινώθηκε η (πολλοστή) έξοδος της Honda από τον θεσμό στο τέλος της φετινής σεζόν, αφήνοντας την Αυστριακή ομάδα ουσιαστικά χωρίς κινητήρα.

TOP 10 Δέκα αξέχαστα αλλά… προβληματικά κλασσικά!
Με την απόφαση αυτή, οι RB και Alpha Tauri τώρα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τους ιαπωνικούς κινητήρες ακόμη και έπειτα από την έξοδο της Honda από την F1 αφού πλέον δεν θα χρειάζεται να τους εξελίσσουν. Λεπτομέρειες γύρω από την ακριβή ημερομηνία έναρξης της σταθεροποίησης στην εξέλιξη των κινητήρων δεν έχει ανακοινωθεί αλλά είναι σίγουρο πως οι εταιρείες θα έχουν χρόνο και στην φετινή σεζόν για να δουλέψουν επάνω στα μοτέρ τους.

Formel 1 - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Portugal 2020. Lewis Hamilton Formula One - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Lewis HamiltonΤο πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων θα ισχύει μέχρι και το 2025 όπου και θα παρουσιαστεί ο καινούργιος κινητήρας του πρωταθλήματος. Σχετικά με τον νέο κινητήρα δεν υπάρχουν ιδιαίτερες λεπτομέρειες, ωστόσο στην διαδικτυακή συνομιλία της κομισιόν αναφέρθηκαν συγκεκριμένα σημεία-κλειδιά γύρο από τα μοτέρ του μέλλοντος. Συγκεκριμένα, η κομισιόν θα απαιτήσει οι κινητήρες να έχουν την βιωσιμότητα σαν βασικότερο πήχη, με ένα πλήρως βιώσιμο καύσιμο. Επίσης, να είναι ένας δυνατός κινητήρας που θα προκαλεί αίσθηση και να είναι χαμηλού κόστους έτσι ώστε να αποτελεί δέλεαρ για νέους κατασκευαστές κινητήρων.

TOP 10 οι 10 ακριβότεροι πλειστηριασμοί του 2020
Το δεύτερο σημαντικό θέμα που συζητήθηκε, ήταν σχετικά με το θέμα των πιθανόν αγώνων sprint του Σάββατου, για να εξακριβώνεται η θέση εκκίνησης των οδηγών για τον αγώνα της Κυριακής.

F1 Pirelli GP France 2019 ReviewΠρέπει να διευκρινιστεί πως η κατάταξη της εκκίνησης για αυτούς τους πιθανούς αγώνες sprint θα καθορίζεται από τα προκριματικά όπως τα γνωρίζαμε μέχρι τώρα, τα οποία θα διεξάγονται Σάββατο, ουσιαστικά πριν από τον αγώνα sprint. Η τελική απόφαση της κομισιόν, ήταν να οργανωθεί μια ειδική ομάδα για το θέμα αυτό, και ο αγώνας sprint που θα αποφασίζει τις θέσεις εκκίνησης να διεξαχθεί σε ένα μικρό αριθμό αγώνων μέσα στην επόμενη χρονιά. Ενώ, η απόφαση για τους συγκεκριμένους αγώνες θα παρθεί πριν την εκκίνηση της σεζόν φέτος με πολλές από τις ομάδες να υποστηρίζουν την απόφαση αυτή.

Τέλος, συζητήθηκαν επίσης και τα πιθανά «ταβάνια» στους μισθούς των μελών των ομάδων, συμπεριλαμβανομένων και των οδηγών τις χρονιές που έρχονται.

Του Φρίξου Μασούρα

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.