Γκραν Πρι Πορτογαλίας 2021
Μολονότι η πίστα του Portimao φτιάχτηκε μόλις το 2008 αισθάνεσαι ότι πρόκειται για πίστα παλιάς σχολής με πολλές υψομετρικές διακυμάνσεις και μια χάραξη που δεν συγχωρεί λάθη. Η πίστα έχει αρκετό πλάτος οπότε είναι εφικτό να ακολουθήσει κανείς διαφορετικές γραμμές, αυτό διευκολύνει τα προσπεράσματα.
Είναι μια πίστα με μεγάλη ποικιλία, έχει πολλούς διαφορετικούς τύπους στροφών και μια μεγάλη ευθεία. Όλα αυτά συνθέτουν ένα πολύ καλό τεστ για τις ικανότητες του μονοθεσίου. Όσον αφορά στα ελαστικά υπάρχουν σημαντικές απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία αλλά και σε διαμήκη φορτία κατά τη διάρκεια των δυνατών φρεναρισμάτων. Μολονότι ο αγώνας διεξήχθη για πρώτη φορά πέρυσι, η πίστα έχει χρησιμοποιηθεί για δοκιμές Formula 1, στο παρελθόν.
Από τις πιο απαιτητικές στροφές στο Portimao είναι μια δεξιά με δυο κορυφές που μοιάζει αρκετά με την Acque Minerali στο προηγούμενο Grand Prix της Ίμολα. Η πλειοψηφία των στροφών στο Portimao είναι τυφλές, αυτό προσθέτει σε πρόκληση.
Η επιφάνεια του οδοστρώματος ήταν καινούργια πέρυσι και προσέφερε πολύ λίγη πρόσφυση. Φέτος η άσφαλτος πιθανώς θα έχει ωριμάσει και θα προσφέρει περισσότερη πρόσφυση.
Στον περσινό αγώνα o Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής από μεσαία σε σκληρή γόμα. Ήταν η 92η νίκη της καριέρας του, αριθμός ρεκόρ. Η φθορά των ελαστικών και η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης, ήταν χαμηλή, ο Esteban Ocon μπόρεσε να συμπληρώσει 53 γύρους με τη μεσαία γόμα.