Έξοδος για BMW και Audi από την Formula E μετά το 2021

Σε δήλωση της η BMW ανακοίνωσε πως το ταξίδι της στον θεσμό της Formula E φτάνει σε ένα τέλος μιας και «ο όμιλος εστιάζει την προσοχή του αλλού». Η είδηση αυτή ήρθε λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση και της Audi για έξοδο από τον θεσμό.

Formula E, Santiago E-Prix 2019«Όσον αφορά την ανάπτυξη μονάδων ηλεκτρικής ισχύος, ο Όμιλος BMW έχει ουσιαστικά εξαντλήσει τις ευκαιρίες για αυτήν τη μορφή μεταφοράς τεχνολογίας στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της Formula E», ανέφερε συγκεκριμένα η ανακοίνωσε, αναφέροντας επίσης πως χρησιμοποίησε τη Formula E ως εργαστήριο ανάπτυξης της ηλεκτρικής τεχνολογίας με εφαρμογή στα μοντέλα παραγωγής. Οι μηχανικοί που αναπτύσσουν το σύστημα μετάδοσης κίνησης για ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής είναι επίσης υπεύθυνοι για τους κινητήρες στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της BMW.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Μοναδικά sports cars που ξεχάστηκαν! Τα θυμάστε;

Παραδείγματα επιτυχούς μεταφοράς τεχνολογίας μεταξύ της Formula E και της ανάπτυξης παραγωγής περιλαμβάνουν νέα ευρήματα σχετικά με τη διαχείριση ενέργειας και την ενεργειακή απόδοση, τη μεταφορά λογισμικού από αγωνιστικά σε αυτοκίνητα παραγωγής και βελτίωση της συνολικής χωρητικότητας των ηλεκτρικών κινητήρων, δήλωσε η BMW.

Η ομάδα της Formula E της BMW διευθύνεται από την Andretti Motorsport που εδρεύει στις ΗΠΑ.

Formula E«Ανυπομονούμε να ανακοινώσουμε τα δικά μας σχέδια για τη συνέχιση του προγράμματος Formula E σύντομα», δήλωσε ο Andretti στο roadandtrack.com. Με την σειρά της, η Audi δήλωσε τη Δευτέρα ότι θα αποσύρει την εργοστασιακή συμμετοχή της για να επικεντρωθεί στο Ράλι Ντακάρ και στους αγώνες αντοχής, συμπεριλαμβανομένης της ενδεχόμενης επιστροφής στις 24 ώρες του Le Mans.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα έξι ταχύτερα Γερμανικά αυτοκίνητα στην ιστορία

Η έβδομη σεζόν της Formula E ξεκινά στη Χιλή τον Ιανουάριο, με μια σωρεία μεγάλων και σημαντικών κατασκευαστών να παραμένουν στον θεσμό όπως Mercedes-Benz, Porsche, Nissan, Jaguar και η DS Automobile του Ομίλου PSA.

Το πρωτάθλημα, που αποτελεί πλέον επίσημο παγκόσμιο θεσμό της FIA, πρόκειται να μετακομίσει σε μια τρίτη γενιά αυτοκινήτων το 2022, με την Mahindra να είναι μέχρι στιγμής ο μόνος κατασκευαστής που έχει δεσμευτεί για την μελλοντική αυτή εξέλιξη.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.