Με την ευκαιρία της 40ης επετείου από τη σεζόν του πρωταθλήματος ράλι του 1981, το τμήμα Porsche Heritage της γερμανικής εταιρείας αιφνιδίασε ευχάριστα τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι Walter Röhrl με την φρέσκο- ανακαινισμένη του 924 Carrera GTS. Μαζί με τον συνοδηγό του Christian Geistdörfer, ο Röhrl πέτυχε τέσσερις νίκες με την χρυσό-μαύρη 924 «Monnet» στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Ράλι του 1981.
Ήταν η πρώτη και μοναδική σεζόν ράλι που ο Walter Röhrl αγωνίστηκε για την Porsche. Μηχανικά προβλήματα και αναξιοπιστία κράτησαν την Porsche μακριά από καλά αποτελέσματα στους πρώτους επτά αγώνες, με εξαίρεση την δεύτερη θέση γενικής στο Metz Rally τον Μάιο του 1981. Στη συνέχεια, οι Röhrl και Geistdörfer κέρδισαν στο Ράλι του Hessen και τρεις ακόμη νίκες ακολούθησαν στα ράλι Serengeti Safari, Anterior Palatinate και το ράλι της Βαλτικής. Μια χρονιά μετά, το «δοκιμαστικό αυτοκίνητο 924 GTS» παραδόθηκε στο μουσείο της Porsche, όπου αποκαταστάθηκε ακριβώς εκεί που είχε φτιαχτεί εξαρχής πριν από 40 χρόνια: στο ιστορικό τμήμα αγώνων αυτοκινήτων στο Weissach.
Η βάση του αυτοκινήτου ράλι, το 924 Carrera GTS, ήταν το πιο ακριβό αυτοκίνητο στη γκάμα μοντέλων του 1981, με τιμή 110.000 γερμανικών μάρκων, καθιστώντας την ως τη πιο ακριβή παραγωγή της Porsche όλων των εποχών εκείνο το διάστημα. Με τα μοντέλα Carrera τη σειράς 924, η Porsche απέδειξε ότι η ιδέα του κεντρικού άξονα κιβωτίου ταχυτήτων (transaxle) θα μπορούσε να δουλέψει και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι αριθμοί παραγωγής παρέμειναν σχετικά μικροί: μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου, κατασκευάστηκαν 50 αριστεροτίμονες 924 Carrera GTS, όλες βαμμένες με το χρώμα Guards Red. Συμπεριλαμβανομένων όλων των πρωτοτύπων, κατασκευάστηκαν συνολικά 59 αυτοκίνητα.
Το 924 Carrera GTS Rally που παράχθηκε στις 12 Δεκεμβρίου 1980 ήταν το πέμπτο από εννέα πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν. Ο εγκατεστημένος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας δύο λίτρων ήταν επίσης μια δοκιμαστική μονάδα: ένας κινητήρας χωρίς σειριακό αριθμό που επέζησε από μια πλήρη σεζόν ράλι χωρίς ζημιά το 1981 και εξακολουθεί να προωθεί την χρυσό-μαύρη 924 σε εξαιρετικές επιδόσεις ακόμη και το 2021, με 10.371 χιλιόμετρα στα κοντέρ της σήμερα.
Το επίκεντρο της επανέναρξης ήταν η διασφάλιση της πλήρους πρωτοτυπίας μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και η διατήρηση της πατίνας του αυτοκινήτου. Ακόμη και η φθορά στις ζώνες ασφαλείας, όπως επίσης και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες αποκαταστάθηκαν όσο πιστά ήταν δυνατό από τους τεχνικούς του τμήματος για να διατηρηθεί ο γνήσιος χαρακτήρας του αυτοκινήτου-έκπληξη για τα 74α γενέθλια του Walter Röhrl.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε στην αποκατάσταση του αυτοκινήτου δεν ήταν η παλαιότερη τεχνολογία αλλά η όλη μυστικότητα που έπρεπε να διατηρήσουμε», λέει ο Kuno Werner, επικεφαλής του εργαστηρίου του μουσείου, και συνεχίζει: «αλλά ο Walter Röhrl γνωρίζει τόσους πολλούς ανθρώπους εδώ που ήταν δύσκολο να κρατηθεί το έργο μυστικό.Ήταν μια τεράστια έκπληξη για μένα. Βγήκα από το αυτοκίνητο πριν από 40 χρόνια και από τότε δεν το έχω δει ξανά μπροστά μου. Έμεινα άναυδος όταν είδα τον Roland να εμφανίζεται ξαφνικά μαζί του», είπε κατενθουσιασμένος ο Walter Röhrl. «Αυτό το αυτοκίνητο με έσμιξε με την Porsche.
Γι’ αυτό αισθάνομαι έναν ιδιαίτερα συνδεδεμένος μαζί του. Για μένα, είναι ένα ταξίδι πίσω στο παρελθόν. Αισθάνομαι αμέσως 40 χρόνια νεότερος».
Η υπερτροφοδότηση ήταν σχετικά καινούργια τεχνολογία πριν από 40 χρόνια, και κάτι ασυνήθιστο για τον Röhrl. «Ως οδηγός αυτοκινήτων με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, τα χαρακτηριστικά των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων με θύμωναν αρχικά. Το turbo lag ήταν τεράστιο. Για να βγεις γρήγορα από τις στροφές, έπρεπε να πατάς λίγο γκάζι ξανά πριν από τη στροφή για κρατήσεις ψηλά τις στροφές. Αλλά το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο από την αρχή, με 250 ίππους αρχικά, αλλά τα δυνατά σημεία της 924 ήταν ο χειρισμός και η πρόσφυση, όχι η δύναμη. Και όλα δούλευαν σωστά, ασταμάτητα. Αυτό είναι το απόλυτο χαρακτηριστικό της Porsche» δήλωσε ο Röhrl.