Audi e-tron F07: Το νέο ηλεκτρικό «μαχητικό» για τη Formula Ε

0-100 σε 2.8 δευτερόλεπτα με περισσότερη από 95% απόδοση σε από ολόκληρο το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή με την ομάδα να δίνει βάση σε κάθε λεπτομέρεια. Αυτό είναι το Audi e-tron FE07 που έχει αναπτυχθεί από την Audi Sport, συμπεριλαμβανομένου του νέου του ηλεκτρικού κινητήρα Audi MGU05.

Audi e-tron FE07Το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στην Βαλένθια κατά τη διάρκεια δοκιμών.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της AUDI

Στη σεζόν του 2021, που ξεκινά στη Χιλή στα μέσα Ιανουαρίου, η Formula Ε θα διοργανωθεί για πρώτη φορά ως επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA. Για την Audi, η δέσμευση στον ηλεκτρικό θεσμό υπογραμμίζει απόλυτα τον μετασχηματισμό της μάρκας σε μια βιώσιμη και ψηφιακή premium κινητικότητα. «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ήταν πάντα καθοριστικής σημασίας για την Audi και την τεχνολογική της ανάπτυξη. Απ’ εκεί πηγάζει επίσης το πιο διάσημο σύνθημά μας Vorsprung durch Technik», λέει ο επικεφαλής της ομάδας Allan McNish.

Audi e-tron FE07Για την Audi, η έβδομη σεζόν συνδέεται επίσης με μια άλλη πρεμιέρα. «Το Audi e-tron FE07 διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά εσωτερικά», λέει ο Stefan Aicher, Επικεφαλής της ανάπτυξης του e-Drive στην Audi Sport. Ενώ τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιήθηκε πάντα μια συνεχώς βελτιστοποιημένη έκδοση του κινητήρα, που αναπτύχθηκε από κοινού με τον τεχνολογικό συνεργάτη Schaeffler, οι εργασίες στη νέα μονάδα μετατροπέα MGU για το επερχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα ξεκίνησαν από το μηδέν. «Σπρώξαμε τα όρια σε όλους τους τομείς με το έργο αυτό», δηλώνει ο Aicher.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα έξι ταχύτερα Γερμανικά αυτοκίνητα στην ιστορία

Το αποτέλεσμα είναι ένα νέο κεντρικό τεμάχιο που ονομάζεται Audi MGU05: ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης μιας σχέσης, ένα πολύ αποδοτικό σύστημα ψύξης και έξι ηλεκτρικές φάσεις. Επιπλέον, οι μηχανικοί με επικεφαλής τον Stefan Aicher κατάφεραν να εξοικονομήσουν καθαρά βάρος για άλλη μια φορά σε σύγκριση με την προηγούμενη μονάδα χρησιμοποιώντας ελαφριά υλικά και έξυπνη ενσωμάτωση μέσα στο όχημα. «Καταφέραμε να αξιοποιήσουμε άμεσα αυτές τις εξοικονομήσεις στο νέο MGU για όφελος της βελτιωμένης αποτελεσματικότητας. Ωστόσο, η νέα μονάδα μετατροπέα MGU ζυγίζει λιγότερο από 35 κιλά. Αυτό ήταν ένα εξαιρετικό επίτευγμα από όλη την ομάδα», λέει ο Aicher.

Audi e-tron FE07Οπτικά, το Audi e-tron FE07 των Lucas di Grassi και René Rast παρουσιάζεται σε μια ανανεωμένη σχεδίαση: Εκτός από τα στοιχεία σε εντυπωσιακό πορτοκαλί και το εντυπωσιακό πράσινο από τον τεχνολογικό συνεργάτη Schaeffler, ενώ το εμπρός μέρος είναι καθαρό λευκό. Ταυτόχρονα η ομάδα έχει πλέον και δυο νέους συνεργάτες, με την Castrol και την Casamoda.

Το e-tron FE07 πραγματοποίησε το δημόσιο ντεμπούτο του στην πίστα αγώνων στη Βαλένθια στο «Circuit Ricardo Tormo» για την μοναδική δοκιμή στην οποία παρευρέθηκαν όλες οι ομάδες, πριν ετοιμαστούν για το υπερατλαντικό ταξίδι προς Νότια Αμερική.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.