ŠKODA AUTO
Εκτός από τον εορτασμό των 125 χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας, η ŠKODA AUTO σηματοδοτεί επίσης και την πρώτη διοργάνωση του Αυστριακού Ράλι των Άλπεων (Österreichische Alpenfahrt) το 1910, το οποίο θεωρήθηκε μία από τις πιο δύσκολες διαδρομές για τον άνθρωπο και μηχανή εκείνη την εποχή. Οι Laurin & Klement, η ιδρυτική μάρκα του σημερινού κατασκευαστή αυτοκινήτων της Τσεχίας, κερδίζοντας και στις πέντε διαδρομές του Alpenfahrt, με συνολικό μήκος 2.932 χιλιομέτρων, εν μέρει χάρη στον εκπληκτικό Κόμη Sascha Kolowrat-Krakowsky πίσω από το τιμόνι.
Στις αρχές του 20ού αιώνα, στις πρωτοποριακές ημέρες του αυτοκινήτου, οι Άλπεις, με τα λιθόστρωτα ορεινά περάσματα και τις τρομερές πλαγιές, παρείχαν το σκηνικό για μερικές από τις πιο δύσκολες αγωνιστικές διοργανώσεις του κόσμου. Η Laurin & Klement γιόρτασε μια εξαιρετική επιτυχία στην πίστα των 10 χιλιομέτρων ήδη από τις 20 Σεπτεμβρίου 1908, μόλις τρία χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής αυτοκινήτων στο Mladá Boleslav.
Η ομάδα από το Boleslav έστειλε στον αγώνα τρία αυτοκίνητα με 20 ίππους, ένα από οποία οδήγησε ο Κόμης Sascha Kolowrat-Krakowsky, φτάνοντας πρώτος στον τερματισμό στην Βιέννη χωρίς να μαζέψει ούτε ένα βαθμό ποινής, με φοβερή επίδοση στην τελευταία ειδική των πέντε χιλιομέτρων με μέση ωριαία ταχύτητα 104.985 km/h. Ο λόγος για την υψηλή τελική (για την εποχή) ήταν οι μεγάλες ευθείες στην τελευταία ειδική, έτσι ώστε οι διοργανωτές να βεβαιωθούν πως οι διαγωνιζόμενοι δεν έτρεχαν με μικρότερες σχέσεις (που θα βοηθούσε στις συνεχόμενες και ατελείωτες στροφές στα βουνά).
Ο αγώνας αυτός διεξήχθη πέντε χρονιές συνεχόμενα, με τον Κόμη να φτάνει στον τερματισμό σε κάθε μια από αυτές, χωρίς να μαζεύει βαθμούς ποινής, ρεκόρ που δεν πέτυχε κανένας άλλος κατασκευαστής. Τα τρόπαια της Laurin & Klement βρίσκονται στο Μουσείο ŠKODA στο Mladá Boleslav, και θα ήταν ακόμη περισσότερα αν δεν ξεκινούσε ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος.