Το 1979 ο Χρίστος Φασαρίας με το θρυλικό HH700 κερδίζει την Ανάβαση Αγίου Μηνά. Ο χρόνος του ήταν κατά μισό περίπου δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από αυτόν του Κύπρου Κυπριανου που έτρεξε με το Talbot Sunbeam (KC770). Την τρίτη θέση πήρε ο Κώστας Παναγιωτίδης με το Golf GTi ενώ τέταρτος ήταν ο Τάκης Παναγίδης «Τεμόνικα» με το Mini Cooper.

Στις 18 Μαρτίου το 1990 ο Σάββας Χατζησάββας κερδίζει το Λάρνακα Ράλισπριντ. Ένα αγώνα που χαρακτηριζόταν από τις ψηλές ταχύτητες… αλλά και τις θεαματικές εξόδους!!! Με το «ex Παναγιωτίδη» GolfGTi φέρνει χρόνο 1:09.08 και  ήταν μόλις ένα δέκατο πιο γρήγορος από τον Μαρίνο Κακουράτο με το δεύτερης γενιάς Golf GTi (1:09.18). Στο ίδιο δευτερόλεπτο και ο Αντώνης Ιερόπουλος που τερμάτισε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Starion αφήνοντας τέταρτο τον Χρίστο Ηλιάδη με τη Lancia. Πέμπτη θέση για τον Χάρη Κωμοδρόμο ενώ την εξάδα έκλεισε ο Σώτος Τρικωμίτης με το Suzuki Swift.

Τo 1937 γεvvήθηκε o Αμερικαvός oδηγός Mark Donahue πoυ σκoτώθηκε στo Αυστριακό σιρκoυί Zeltweg to 1975. Τηv ημερoμηvία αυτή, αλλά τo 1938 γεvvήθηκε στη Φιλαvδία και o θρυλικός Τίμo Μάκκιvεv. Τo1979 η Ferrari παρoυσίασε τo vέo μovoθέσιo της για τη F1 στo Kυαλάμι και oδηγoύς τoυς Σιέκτερ και Ζιλ Βιλvέβ. Τηv ίδια χρovιά o Στιγκ Μπλόμκβιστ oδηγώvτας έvα Saab κέρδισε για δεύτερη συvεχόμεvη χρovιά τov Διεθvές Ράλι Μintex.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.