Η πρωτοπορία της Nissan στο χώρο της ηλεκτροκίνησης φαίνεται και από τις προτιμήσεις των αγοραστών προς τα μοντέλα της. Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς, αμιγώς ηλεκτροκίνητο LEAF αναμένεται ότι θα σπάσει όλα τα ρεκόρ στο χώρο των πωλήσεων στην κατηγορία.

Όταν το 2010 η Nissan παρουσίαζε την πρώτη γενιά του LEAF, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν πολύ δύσπιστες απέναντι στην καινοτομία της Nissan, εστιάζοντας κυρίως στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Από τότε πέρασαν οκτώ χρόνια, όπου στο μεταξύ οι καταναλωτές έχουν αφενός κατανοήσει την έννοια της ηλεκτροκίνησης και αφετέρου έχουν αυξήσει σε πενταπλάσιο βαθμό τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε σχέση με το 2012. Τώρα, η μεγάλη πλειοψηφία των κατασκευαστών αυτοκινήτων αναπτύσσουν τα δικά τους, πρώτης γενιάς ηλεκτροκίνητα οχήματα. Έξι εβδομάδες πριν από την επίσημη έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη, οι  αντιπρόσωποι της Nissan στην Γηραιά Ήπειρο, έχουν ήδη πάρει 10.000 προχωρημένες παραγγελίες για το αυτοκίνητο.

Από την παγκόσμια παρουσίασή  του στην Ιαπωνία τον περασμένο Σεπτέμβριο, το ενδιαφέρον και η δυναμική των  υποψήφιων αγοραστών για το νέο LEAF, έχει κτιστεί με γερά θεμέλια σε ολόκληρη την Ευρώπη. Μέχρι σήμερα, το ενδιαφέρον των πελατών για το νέο LEAF έχει προέλθει  κυρίως μέσω της θετικής κάλυψης από τα Μέσα Ενημέρωσης. Το αυτοκίνητο έχει  επαινεθεί  για τις νέες καινοτομίες και τις τεχνολογίες που φέρνει, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας υποστήριξης  του οδηγού Nissan ProPILOT και του Nissan e-Pedal, όπου η ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης μειώνει την αλληλεπίδραση του οδηγού με το πεντάλ φρένου κατά 90%.

Το εντυπωσιακό είναι πως οι 10.000 παραγγελίες ελήφθησαν χωρίς καν το νέο LEAF να είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες της Nissan, ούτε ως εκθεσιακό μοντέλο, ούτε ως μοντέλο δοκιμής, αλλά και χωρίς άμεση διαφήμιση και σχετική προώθηση. Η παραγωγή του  νέου Nissan  LEAF ξεκίνησε πρόσφατα  στο εργοστάσιο της Nissan Europe, στο Sunderland του  Ηνωμένου Βασιλείου. Η παραγωγή θα επιταχυνθεί με γοργούς ρυθμούς, προκειμένου να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.